Uživatel nepřihlášen
PC's Blog aneb Made in ČSSR
RSS kanál blogu
Píše: PC CZ - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.

Došlo na vás - konzolisti !

Čtvrtek 28.4.2016 23:23 - Autor: PC CZ
To se mi líbí

Jednou to přijít muselo - a PCčkáři se mohou jen chechtati a strouhati konzolistům mrkvičku. KYŠ KYŠ !

Tak už na vás došlo konzolisti ! Mysleli jste si že dvě konzole vládnou všem ! A my - skalní, staří pařani, kteří jsme svět uzavřených jednoúčelových herních krabic opustili (proč se otravovat s konzolí, když PC si můžete připojit k TV taky a bez otravných omezení na 720p - ha ! ) se můžeme jen smát :D Ano, konzole dojely na svou zoufalou zastaralost (nezapomeňme na to že současná generace je jen zoufale slaboučké PC s díly od věčně druhého AMD (a jak všichni PCčkáři ví -tak AMD CPU na hry NEBRAT ! ). Nyní SONY i Microsoft došli k názoru že HW zastaralost je už neunosná a není trendy - a tak chystají nové revize svých konzolí - sice se nic  nevi oficiálně ale že bude nová revize Xbonu i PS-4 - prý s takovým výkonem aby aspoň něco dávaly ve 4K - o tom se hovoří všude. 
Přiznejme si 4K nejspíše REÁLNÉ není. Současné konzole nejsou štonc (v roce 2016 !!!!) dávat hry v dnes už standardním a základním FULL HD. 4K nebo dokonce 5K (monitory Apple !) utáhnou jen super drahé grafiky za cenu kolem dvaceti tisíc a víc. Nevěřím že 4k bude už tento rok novým standardem, spíše to odhaduji na rok 2018. Jistou roli hraje i virtuální realita, která je však také velmi náročná na celkový výkon PC a nevěří že konzole za deset, dvanáct tisíc ji rozběhá, když dnes tu desítku stojí samotná karta na PC (R9 390 anebo GTX970) - a to jde o MINIMÁLNÍ požadavky což vždy znamená - jo pojede to - ale s dodatkem -  s mnoha omezeními !

Ovšem my, PCčkáři máme jednu výhodu. Vezmeme starou grafiku, dáme do PC novou grafiku - heuréka - máme vystaráno na další roky. Konzolisté si budou muset koupit sakum prdum novou konzoli celou, tu starou věnovat do domova důchodců (skvělý nápad) nebo babičce, případně chudé tetičce -samoživitelce s malým bratránkem a sami si koupit novou,lepší - aby jim ty hry běhaly nově a lépe !  Důležitá je jen velikost RAM, jakékoliv čtyřjádro (reálné i virtuální) i v součinnosti s grafikou nižšího mainstreamu (jako je třeba GTX 960 nebo R9 380) dá konzolím stávajícím i upgradovaným nejspíš výkonově pěkně na zádel. O externí VR od Sony se už ví, MS zatím nezveřejnil nic. A ten třetí vzadu, mimoňské Nintendo s jeho opakovanými vtipy (pardon,hrami) - ten chystá nový stroj taky (schválně za jak dlouho ho odepíše a pošle na smetiště dějin.)

Suma sumárum - zastaralost konzole dohnala. Nestíhají, prostě nestíhají, však jim pod kapotou bije ekvivalent GTX 7850 -což je dost stará záležitost. Konzolisté se zřejmě mohou poprvé těšit že jim hry moc dobře nepůjdou, pokud vůbec, jelikož to co dělalo konzole konzolemi - uživatelský komfort a kompatibilita v rámci své generace - nebylo prý dosti populární.

Nezbývá než si říci - když se tři perou (vč. Nintenda) - čtvrtý se směje tak milé rčení:  když se tři perou (SONY,Nintendo, Microsoft)- čtvrtý se směje (PC) má pravdu.


Tak co, těšíte se na novou revizi svých oblíbených herních skříněk ?

Tisk
Hodnocení:
( 3.1 / 15 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Došlo na vás - konzolisti !
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
BlackSheepCZ    Jj pecka. Ja se hlavně těším na nový PS4, 5BlackSheepCZblacksheepcz47838    17.6.2016 14:14 BlackSheepCZ

@ odpověď na komentář od ChiLLi_Master:Jj pecka. Ja se hlavně těším na nový PS4, 5

ChiLLi_Master napsal:Obnova diskuze? Oukej, viděli jste konference Sony na E3? Jáj, Horizon, God of War, Detroit, The Last Guardian, Days Gone, Resident Evil...

ChiLLi_Master   1x   Obnova diskuze? Oukej, viděli jste konference Sony na E3? Jáj, Horizon, God of War, Detroit, The Last Guardian, Days Gone, Resident Evil...ChiLLi_Masterchilli_master4260    16.6.2016 13:30 ChiLLi_Master

Obnova diskuze? Oukej, viděli jste konference Sony na E3? Jáj, Horizon, God of War, Detroit, The Last Guardian, Days Gone, Resident Evil...

vtap    ale hovno. oproti pc je konzole opravdu jen na hraní. připojíš k telce kabel a jeden do sítě a to je celé. žádné další sraní. o to jde především. o tu pohodlnost. to že se hry na oc hrát nedají je další problém. prostě jsou to pičoviny a vývary starých slepic. warcraft, starcraft, diabla, warhammery a podobně. nebavilo by mě to hrát dvě dekády. a kdo říká že to tak není ať jde do prdele. nebo hrát counter či dotu. to že to vypadá krásně? ale proč je to proboha taková nuda. už jsem dost starý na to abych hrál pičoviny a řešil sračky s instalačkami nebo optimální sestavou. a nejdůležitějuší ze všecho byly po celou dobu co je lidstvo na světě prachy. na to nikdy nezapomeňte. stavět pc nebo si prachy nechat ? prachy nechat a koupit druhou případně třeti konzolivtapvtap20550    15.6.2016 14:52 vtap

ale hovno. oproti pc je konzole opravdu jen na hraní. připojíš k telce kabel a jeden do sítě a to je celé. žádné další sraní. o to jde především. o tu pohodlnost. to že se hry na oc hrát nedají je další problém. prostě jsou to pičoviny a vývary starých slepic. warcraft, starcraft, diabla, warhammery a podobně. nebavilo by mě to hrát dvě dekády. a kdo říká že to tak není ať jde do prdele. nebo hrát counter či dotu. to že to vypadá krásně? ale proč je to proboha taková nuda. už jsem dost starý na to abych hrál pičoviny a řešil sračky s instalačkami nebo optimální sestavou. a nejdůležitějuší ze všecho byly po celou dobu co je lidstvo na světě prachy. na to nikdy nezapomeňte. stavět pc nebo si prachy nechat ? prachy nechat a koupit druhou případně třeti konzoli

Labigmek    Je to tak jak je napsáno v článku. A baví me ty ufnukané reakce konzolistů, že si někdo může koupit novější a silnější konzoli. Já taky nemám a nikdy nebudu mít nejvýkonější PC a v klidu s tím žiju. Že by se rýsoval nový termín "Konzolový master race" ? :DLabigmeklabigmek35491    15.6.2016 12:37 Labigmek

Je to tak jak je napsáno v článku. A baví me ty ufnukané reakce konzolistů, že si někdo může koupit novější a silnější konzoli. Já taky nemám a nikdy nebudu mít nejvýkonější PC a v klidu s tím žiju. Že by se rýsoval nový termín "Konzolový master race" ? :D

ChiLLi_Master    Nehejtuju PC, sám mám od ledna nový a je nejdražší věc co momentálně vlastním. Hraju na něm staré hry jako cod2, cod4. . Only pc jako H1Z1 a další co vyjdou. Na konzole jsem začal už od mala, konkrétně PS1. Hraju do teď na PS4 a současně vlastním jak ps1, tak ps2 a ps3. Ano, i xbox 360 jsem nějakou dobu měl. Však každý si zvolil co jsi koupí a na čem bude hrát. Nick PC CZ jsem ani nečekal, že budeš psát nějak pozitivně o konzole. Jednou se válím u konzole, jednou sedím u pc. Máš A neznamená, že musíš hejtovat B.ChiLLi_Masterchilli_master4260    11.5.2016 09:33 ChiLLi_Master

Nehejtuju PC, sám mám od ledna nový a je nejdražší věc co momentálně vlastním. Hraju na něm staré hry jako cod2, cod4. . Only pc jako H1Z1 a další co vyjdou. Na konzole jsem začal už od mala, konkrétně PS1. Hraju do teď na PS4 a současně vlastním jak ps1, tak ps2 a ps3. Ano, i xbox 360 jsem nějakou dobu měl. Však každý si zvolil co jsi koupí a na čem bude hrát. Nick PC CZ jsem ani nečekal, že budeš psát nějak pozitivně o konzole. Jednou se válím u konzole, jednou sedím u pc. Máš A neznamená, že musíš hejtovat B.

PC CZ    Nikdy jsem neměl PC za padesát tisíc.
Plánuju upgrade do pěti tisíc.
A to pouze proto že stávající deska má K. O. slot na paměť (PC nenajede jsou li všechny obsazeny) a DDR 2 jsou drahé. Takže si koupím i3+8/16GB RAM a pojedu vesele dál.
To je právě kouzlo PCčka. Lze ho - pokud je tam nějaký plus minus autobus slušný základ a něco se nepotento, slušně upgradovat. PC je prostě jako stíhačka. Taková F-16 je taky ze sedmdesátek, ale Block 62 (hrbáč) s přídavnými nádržemi, elektronickým hřbetem, STEALTH nátěrem nemá už s F-16A nic společného :D
PC CZpc-cz31558
    9.5.2016 23:10
PC CZ

Nikdy jsem neměl PC za padesát tisíc.
Plánuju upgrade do pěti tisíc.
A to pouze proto že stávající deska má K. O. slot na paměť (PC nenajede jsou li všechny obsazeny) a DDR 2 jsou drahé. Takže si koupím i3+8/16GB RAM a pojedu vesele dál.
To je právě kouzlo PCčka. Lze ho - pokud je tam nějaký plus minus autobus slušný základ a něco se nepotento, slušně upgradovat. PC je prostě jako stíhačka. Taková F-16 je taky ze sedmdesátek, ale Block 62 (hrbáč) s přídavnými nádržemi, elektronickým hřbetem, STEALTH nátěrem nemá už s F-16A nic společného :D

Tessy94   1x   @BlackSheepCZ: však já s tebou naprosto souhlasím :) ať má každej co chce, ale ať necpe lidem tu svou a jedinou "pravdu". :D Tím bych asi tyhle hejtry ukončil, nemá cenu to řešit :DTessy94tessy9431994    4.5.2016 18:23 Tessy94

@BlackSheepCZ: však já s tebou naprosto souhlasím :) ať má každej co chce, ale ať necpe lidem tu svou a jedinou "pravdu". :D Tím bych asi tyhle hejtry ukončil, nemá cenu to řešit :D

BlackSheepCZ    Býval jsem PCčkář, cpal prachy do kompu asi 13-14 let. Teď jedu na PS4 a je mi to úplně jedno. :) Jestli má někdo xbox one, no a co. :) To že mám Sony neznamená že budu ztrácet čas hatem k xboxu, nebo PCčku. On totiž ani není důvod. Třeba nintendo mě vůbec nazajímá, jde mimo mě. Ale ať si každej hraje na čem chce. :D Já to nechápu.BlackSheepCZblacksheepcz47838    4.5.2016 17:25 BlackSheepCZ

@ odpověď na komentář od Tessy94:Býval jsem PCčkář, cpal prachy do kompu asi 13-14 let. Teď jedu na PS4 a je mi to úplně jedno. :) Jestli má někdo xbox one, no a co. :) To že mám Sony neznamená že budu ztrácet čas hatem k xboxu, nebo PCčku. On totiž ani není důvod. Třeba nintendo mě vůbec nazajímá, jde mimo mě. Ale ať si každej hraje na čem chce. :D Já to nechápu.

Tessy94 napsal:@BlackSheepCZ: něco na tom bude...Jenom pořád přemýšlím, proč má někdo pravděpodobně potřebu si obhajovat své investované peníze do PC...když investuju 50k do PC, tak jsem něco víc? Ale jak říkáš a už to tu pár lidí taky řeklo, každému to může být jedno :D .... a konzole jsou super, protože na nich je spousta exkluzivit , které nejsou na PC...a musím se přiznat, že uvažuju koupení PS4-popřípadě té nové verze, samozřejmě jenom na exkluzivity ;)

Tessy94    @BlackSheepCZ: něco na tom bude...Jenom pořád přemýšlím, proč má někdo pravděpodobně potřebu si obhajovat své investované peníze do PC...když investuju 50k do PC, tak jsem něco víc? Ale jak říkáš a už to tu pár lidí taky řeklo, každému to může být jedno :D .... a konzole jsou super, protože na nich je spousta exkluzivit , které nejsou na PC...a musím se přiznat, že uvažuju koupení PS4-popřípadě té nové verze, samozřejmě jenom na exkluzivity ;)Tessy94tessy9431994    4.5.2016 16:28 Tessy94

@BlackSheepCZ: něco na tom bude...Jenom pořád přemýšlím, proč má někdo pravděpodobně potřebu si obhajovat své investované peníze do PC...když investuju 50k do PC, tak jsem něco víc? Ale jak říkáš a už to tu pár lidí taky řeklo, každému to může být jedno :D .... a konzole jsou super, protože na nich je spousta exkluzivit , které nejsou na PC...a musím se přiznat, že uvažuju koupení PS4-popřípadě té nové verze, samozřejmě jenom na exkluzivity ;)

BlackSheepCZ    Podle mě to dneska dělají lidi jenom jako trolling + pár dětí co si myslí že je jen jedna správná možnost, no a pokud jde o dospělého člověka co netrolí a myslí to vážně, tak to už je pak jen smutné. (Pravděpodobně má potřebu si obhájit 50 tisíc vražených do PC) , protože jinak nechápu proč by PCčkáře štvali konzole. Každému to může být jedno...BlackSheepCZblacksheepcz47838    4.5.2016 12:32 BlackSheepCZ

@ odpověď na komentář od Tessy94:Podle mě to dneska dělají lidi jenom jako trolling + pár dětí co si myslí že je jen jedna správná možnost, no a pokud jde o dospělého člověka co netrolí a myslí to vážně, tak to už je pak jen smutné. (Pravděpodobně má potřebu si obhájit 50 tisíc vražených do PC) , protože jinak nechápu proč by PCčkáře štvali konzole. Každému to může být jedno...

Tessy94 napsal:@Auvicek: lokalizace mi až tak nevadí a řekl bych že počet her taky ne, když to vezmu jenom na zkoušku :D
Bruce Wayne: no dobře, většina PCčkářů může být smířených, ale jak sám říkáš vždy se najde nějakej idiot co mu to nedochází a to na obou stranách...a zase se jak kreténi budou hádat, takže furt máš dvě frakce, kde se někteří lidé prostě neshodnou a "hází" na sebe brutální hejty :D tak tohle rčení mi není cizí, to opravdu ne...ale vždycky se najde nějakej člověk co napíše nějakou blbost ve stylu: PC nejlepší, konzole jsou sračky...zkus mu pak vysvětlit, že je zbytečný tohle psát, protože kdo na čem hraje nikoho zajímat nemusí a kam investuješ už vůbec ne :D :D :D

Tessy94    @Auvicek: lokalizace mi až tak nevadí a řekl bych že počet her taky ne, když to vezmu jenom na zkoušku :D
Bruce Wayne: no dobře, většina PCčkářů může být smířených, ale jak sám říkáš vždy se najde nějakej idiot co mu to nedochází a to na obou stranách...a zase se jak kreténi budou hádat, takže furt máš dvě frakce, kde se někteří lidé prostě neshodnou a "hází" na sebe brutální hejty :D tak tohle rčení mi není cizí, to opravdu ne...ale vždycky se najde nějakej člověk co napíše nějakou blbost ve stylu: PC nejlepší, konzole jsou sračky...zkus mu pak vysvětlit, že je zbytečný tohle psát, protože kdo na čem hraje nikoho zajímat nemusí a kam investuješ už vůbec ne :D :D :D
Tessy94tessy9431994
    3.5.2016 21:01
Tessy94

@Auvicek: lokalizace mi až tak nevadí a řekl bych že počet her taky ne, když to vezmu jenom na zkoušku :D
Bruce Wayne: no dobře, většina PCčkářů může být smířených, ale jak sám říkáš vždy se najde nějakej idiot co mu to nedochází a to na obou stranách...a zase se jak kreténi budou hádat, takže furt máš dvě frakce, kde se někteří lidé prostě neshodnou a "hází" na sebe brutální hejty :D tak tohle rčení mi není cizí, to opravdu ne...ale vždycky se najde nějakej člověk co napíše nějakou blbost ve stylu: PC nejlepší, konzole jsou sračky...zkus mu pak vysvětlit, že je zbytečný tohle psát, protože kdo na čem hraje nikoho zajímat nemusí a kam investuješ už vůbec ne :D :D :D

Bruce Wayne   1x   Tessy94: Žádná válka není - většina PCčkářů už jsou s konzolemi smíření, ale vždycky se najde nějakej idiot co mu to tak nějak nedochází a sesmolí takovýto 'článek'... Do toho do čeho investujeme SVÉ VYDĚLANÉ peníze MU může být tak akorát velké KULOVÍ. Problém má jenom pár namyšlených PCčkářů - Vyměnit pouze grafiku nebo celou konzoli? Když se mi vysere grafika - vyměním ji, ale za nějakou dobu mi třeba odejde základovka nebo zdroj... Když vyměním celou konzoli tak dostanu novou konzoli a smažím dál :-D
Sám si jako spousta dalších užívám hraní na PC i konzoli a pro takový jako já v tomto případě existuje také jedno rčení a to - Co mi není rovno, po tom je mi hovno. :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    3.5.2016 20:55
Bruce Wayne

Tessy94: Žádná válka není - většina PCčkářů už jsou s konzolemi smíření, ale vždycky se najde nějakej idiot co mu to tak nějak nedochází a sesmolí takovýto 'článek'... Do toho do čeho investujeme SVÉ VYDĚLANÉ peníze MU může být tak akorát velké KULOVÍ. Problém má jenom pár namyšlených PCčkářů - Vyměnit pouze grafiku nebo celou konzoli? Když se mi vysere grafika - vyměním ji, ale za nějakou dobu mi třeba odejde základovka nebo zdroj... Když vyměním celou konzoli tak dostanu novou konzoli a smažím dál :-D
Sám si jako spousta dalších užívám hraní na PC i konzoli a pro takový jako já v tomto případě existuje také jedno rčení a to - Co mi není rovno, po tom je mi hovno. :-D

Auvicek    určitě zkus... je tam skvělý ovladač, perfektní senzor kinect, a taky báječné závodní hry...

jediné malé zlámání... není tam tolik her na kinect jako na 360... a slabá česká lokalizace her
Auvicekauvicek29963
    3.5.2016 20:01
Auvicek

@ odpověď na komentář od Tessy94:určitě zkus... je tam skvělý ovladač, perfektní senzor kinect, a taky báječné závodní hry...

jediné malé zlámání... není tam tolik her na kinect jako na 360... a slabá česká lokalizace her

Tessy94 napsal:@Auvicek: Tak jestli je to wau konzole jak říkáš, někdy jí zkusím...a tvé tvrzení "většinou to říkají, ti co to nevlastní" ? Znám dva lidi co jí mají a jsou z ní trochu zklamaní...a ne, nepíšu to kvůli tomu abych ti to vyvrátil. :) mám doma sice jen PC, ale jak sem psal u kámoše hraju na PS4 a musím říct, že je to taky super :) na Xbox360 jsem hrál jenom jednou a ještě k tomu chvíli, takže nemůžu říct žádný smysluplný názor. Ale jak říkám, tahle "válka" mezi pc vs. konzole, je už vážně otravná...

Tessy94    @Auvicek: Tak jestli je to wau konzole jak říkáš, někdy jí zkusím...a tvé tvrzení "většinou to říkají, ti co to nevlastní" ? Znám dva lidi co jí mají a jsou z ní trochu zklamaní...a ne, nepíšu to kvůli tomu abych ti to vyvrátil. :) mám doma sice jen PC, ale jak sem psal u kámoše hraju na PS4 a musím říct, že je to taky super :) na Xbox360 jsem hrál jenom jednou a ještě k tomu chvíli, takže nemůžu říct žádný smysluplný názor. Ale jak říkám, tahle "válka" mezi pc vs. konzole, je už vážně otravná...Tessy94tessy9431994    3.5.2016 19:51 Tessy94

@Auvicek: Tak jestli je to wau konzole jak říkáš, někdy jí zkusím...a tvé tvrzení "většinou to říkají, ti co to nevlastní" ? Znám dva lidi co jí mají a jsou z ní trochu zklamaní...a ne, nepíšu to kvůli tomu abych ti to vyvrátil. :) mám doma sice jen PC, ale jak sem psal u kámoše hraju na PS4 a musím říct, že je to taky super :) na Xbox360 jsem hrál jenom jednou a ještě k tomu chvíli, takže nemůžu říct žádný smysluplný názor. Ale jak říkám, tahle "válka" mezi pc vs. konzole, je už vážně otravná...

Auvicek   1x   Tessy vetsinou to rikaji ti co to nevlastni... Rozhodne je to wau konzole...Auvicekauvicek29963    3.5.2016 19:15 Auvicek

Tessy vetsinou to rikaji ti co to nevlastni... Rozhodne je to wau konzole...

Tessy94   1x   @Auvicek: Já netvrdím že je špatná nebo dobrá, protože to nevím pač jsem jí nikdy neměl a nikdy jsem na ní nehrál...ale tvrdím, že jsem slyšel od spousty lidí že Xbox není žádná "wau" konzole :) ovšem nevím jestli mluvili o 360 nebo o xbox one...přijde mi až možná směšné vysmívat se konzolistům a konzolím, protože sem "kurva zasranej pcčkář" .... fuck it, ať žije nekonečná válka PC vs. Konzole...Tessy94tessy9431994    3.5.2016 18:52 Tessy94

@Auvicek: Já netvrdím že je špatná nebo dobrá, protože to nevím pač jsem jí nikdy neměl a nikdy jsem na ní nehrál...ale tvrdím, že jsem slyšel od spousty lidí že Xbox není žádná "wau" konzole :) ovšem nevím jestli mluvili o 360 nebo o xbox one...přijde mi až možná směšné vysmívat se konzolistům a konzolím, protože sem "kurva zasranej pcčkář" .... fuck it, ať žije nekonečná válka PC vs. Konzole...Komentář byl autorem naposledy upraven 3.5.2016 19:01

Původní verze před úpravami:@Auvicek: Já netvrdím že je špatná nebo dobrá, protože to nevím pač jsem jí nikdy neměl a nikdy jsem na ní nehrál...ale tvrdím, že jsem slyšel od spousty lidí že Xbox není žádná "wau" konzole :) ale nevím jestli mluvili o 360 nebo o xbox one...ale přijde mi až možná směšné vysmívat se konzolistům a konzolím, protože sem "kurva zasranej pcčkář" .... fuck it, ať žije nekonečná válka PC vs. Konzole...

Auvicek   1x   Náhodou xbox one je dobrá konzole....Auvicekauvicek29963    2.5.2016 22:14 Auvicek

@ odpověď na komentář od Tessy94:Náhodou xbox one je dobrá konzole....

Tessy94 napsal:Po přečtení článku nevím co si mám myslet...konzoli nevlastním a nějak mě to nevadí, ale co chodím hrát ke kámošovi na PS4, tak s tím nebyl ani jeden jedinej problém a optimalizace her na konzole? Asi jsi hold měl peška na produkt od Xboxu...slyšel sem od spousty lidí, že Xbox jako taková není moc dobrá konzole, takže asi tak...a upřímně některé hry na konzoli PS4 mi připadají mnohem lepší než na PC, již kritizovaný Batman: Arkham Knight a jiné podělané porty, další bych zmínil třeba Dark Souls jedničku, kde vývojáři naprosto podělali PC port...Takže můj názor, je můj názor (dle tvého souzení) takže BYE BYE :D

TEĎ ČEKÁM NAPROSTO BRUTÁLNÍ HEJT! ! :D :D :D

BlackSheepCZ    Trapná křečovitá provokace...BlackSheepCZblacksheepcz47838    1.5.2016 15:50 BlackSheepCZ

Trapná křečovitá provokace...

T-800   1x   Po přečtení tohoto "článku" člověk dostane rakovinu očí.T-800t-80029649    1.5.2016 15:13 T-800

Po přečtení tohoto "článku" člověk dostane rakovinu očí.

vtap    Nikdy jsem se nabavil tak dobře jako na přelomu ps3 a ps4. The last of Us, Gta V, God of War Ascension nebo Tomb Raider v jednom roce? Infamous nebo Killzone Shadow Fall na PS 4. Pak Zaklínač 3. Teď je tady přítomnost a je to nejlepší jaké to byo. Já jsem taky dítě devadesátek a například v hudbě to bylo maximalní. Ale už bych to nechtěl zpátky. Neohlížej se - čas se neslituje. To že jsme bývali mladší? To už nikoho nezajimá.vtapvtap20550    30.4.2016 08:18 vtap

Nikdy jsem se nabavil tak dobře jako na přelomu ps3 a ps4. The last of Us, Gta V, God of War Ascension nebo Tomb Raider v jednom roce? Infamous nebo Killzone Shadow Fall na PS 4. Pak Zaklínač 3. Teď je tady přítomnost a je to nejlepší jaké to byo. Já jsem taky dítě devadesátek a například v hudbě to bylo maximalní. Ale už bych to nechtěl zpátky. Neohlížej se - čas se neslituje. To že jsme bývali mladší? To už nikoho nezajimá.

Daiken   4x   Někdy mám pocit, že by si nejen hráči, kteří něco chtějí sdělit ostatním, projít historii a nastudovat jednotlive platformy a firmy. Proč? Spousta hráčů nesnáší Nintendo i přesto co pro herni svět vytvořilo. Na druhou stranu jsou všichni paf ze Sony, ale přitom ani nevědí vlastně proč? . Remaky, remastry her, které jsou tady s námi několik let a hráči mají možnost si je zahrát i na starších platformách, ale vlastně není důvod, jelikož v dnešní době je strasne cool převážně grafika, rozlišení a fps. A opět proč? A přitom se tady pak jedním dechem stěžuje jak se 90 leta nevrátí. A tam se resilo co? Spoustě hráčů je úplne jedno v jakem rozlišení a fps hra běží a hlavně je úplne jedno na jake platformě. Protoze skutečni hráči zajímá jadro cele hry a to je hratelnost, příběh, dedign úrovni a zážitky o které se může podělit a co v dnešní době v diskusi nenajdeme. Strasne mne mrzí, když hráči odsuzuji konzole, konkurenci na zaklade jedna pani povídala a ja si na tom ještě prihreji polívčičku a dodam par poznatků jak mi hra padala, skubala atd. Hráči Prosím pojďme se zpátky bavit o zážitcích ve hrách, tak jako kdysi....Daikendaiken31190    30.4.2016 00:32 Daiken

Někdy mám pocit, že by si nejen hráči, kteří něco chtějí sdělit ostatním, projít historii a nastudovat jednotlive platformy a firmy. Proč? Spousta hráčů nesnáší Nintendo i přesto co pro herni svět vytvořilo. Na druhou stranu jsou všichni paf ze Sony, ale přitom ani nevědí vlastně proč? . Remaky, remastry her, které jsou tady s námi několik let a hráči mají možnost si je zahrát i na starších platformách, ale vlastně není důvod, jelikož v dnešní době je strasne cool převážně grafika, rozlišení a fps. A opět proč? A přitom se tady pak jedním dechem stěžuje jak se 90 leta nevrátí. A tam se resilo co? Spoustě hráčů je úplne jedno v jakem rozlišení a fps hra běží a hlavně je úplne jedno na jake platformě. Protoze skutečni hráči zajímá jadro cele hry a to je hratelnost, příběh, dedign úrovni a zážitky o které se může podělit a co v dnešní době v diskusi nenajdeme. Strasne mne mrzí, když hráči odsuzuji konzole, konkurenci na zaklade jedna pani povídala a ja si na tom ještě prihreji polívčičku a dodam par poznatků jak mi hra padala, skubala atd. Hráči Prosím pojďme se zpátky bavit o zážitcích ve hrách, tak jako kdysi....Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Tessy94   3x   Po přečtení článku nevím co si mám myslet...konzoli nevlastním a nějak mě to nevadí, ale co chodím hrát ke kámošovi na PS4, tak s tím nebyl ani jeden jedinej problém a optimalizace her na konzole? Asi jsi hold měl peška na produkt od Xboxu...slyšel sem od spousty lidí, že Xbox jako taková není moc dobrá konzole, takže asi tak...a upřímně některé hry na konzoli PS4 mi připadají mnohem lepší než na PC, již kritizovaný Batman: Arkham Knight a jiné podělané porty, další bych zmínil třeba Dark Souls jedničku, kde vývojáři naprosto podělali PC port...Takže můj názor, je můj názor (dle tvého souzení) takže BYE BYE :D

TEĎ ČEKÁM NAPROSTO BRUTÁLNÍ HEJT! ! :D :D :D
Tessy94tessy9431994
    29.4.2016 18:24
Tessy94

Po přečtení článku nevím co si mám myslet...konzoli nevlastním a nějak mě to nevadí, ale co chodím hrát ke kámošovi na PS4, tak s tím nebyl ani jeden jedinej problém a optimalizace her na konzole? Asi jsi hold měl peška na produkt od Xboxu...slyšel sem od spousty lidí, že Xbox jako taková není moc dobrá konzole, takže asi tak...a upřímně některé hry na konzoli PS4 mi připadají mnohem lepší než na PC, již kritizovaný Batman: Arkham Knight a jiné podělané porty, další bych zmínil třeba Dark Souls jedničku, kde vývojáři naprosto podělali PC port...Takže můj názor, je můj názor (dle tvého souzení) takže BYE BYE :D

TEĎ ČEKÁM NAPROSTO BRUTÁLNÍ HEJT! ! :D :D :D

PC CZ   1x   Možná jsem to už psal - ale poslední hra kterou jsem hrál na konzoli - bylo Grand Theft Auto IV. Žel nedohrál jsem ji protože konzole se rozhodla DVD anihilovat a nádherně ho obrousila. Nutno říci že jestliže si někdo myslel že vlastnictví konzole zaručuje bezproblémové a plynulé hraní, tak se hluboce mýlí. Nejen že tento problém s DVD mechanikou, která hoblovala média se mi vyskytl 2x za sebou (jednou u levnější verze Xboxu bez HDD a podruhé s HDD, přičemž první konzole byla ze Švýcarska, druhá koupená za půl roku v Praze) ale zrovna GTA IV se cukalo jak prase (prostě lagovalo) a co hůř - nestíhalo zobrazovat objekty ve hře - živě si na to pamatuju - v misi kde ukradnete policejní auto a honíte nějakého (zabaveno) abyste mu ustřelili (zabaveno) se to cukalo a v okamžiku kdy máte najet na most se přede mnou z ničeho nic vynořila mostovka , která tam nebyla - prostě blik - a bum - havárie... Asi tolik k optimalizaci her na konzole. Kupodivu později na Q6660 a GTX 275 jsem žádné takové problémy neměl a jel jsem ve full HD, takže...PC CZpc-cz31558    29.4.2016 17:58 PC CZ

Možná jsem to už psal - ale poslední hra kterou jsem hrál na konzoli - bylo Grand Theft Auto IV. Žel nedohrál jsem ji protože konzole se rozhodla DVD anihilovat a nádherně ho obrousila. Nutno říci že jestliže si někdo myslel že vlastnictví konzole zaručuje bezproblémové a plynulé hraní, tak se hluboce mýlí. Nejen že tento problém s DVD mechanikou, která hoblovala média se mi vyskytl 2x za sebou (jednou u levnější verze Xboxu bez HDD a podruhé s HDD, přičemž první konzole byla ze Švýcarska, druhá koupená za půl roku v Praze) ale zrovna GTA IV se cukalo jak prase (prostě lagovalo) a co hůř - nestíhalo zobrazovat objekty ve hře - živě si na to pamatuju - v misi kde ukradnete policejní auto a honíte nějakého (zabaveno) abyste mu ustřelili (zabaveno) se to cukalo a v okamžiku kdy máte najet na most se přede mnou z ničeho nic vynořila mostovka , která tam nebyla - prostě blik - a bum - havárie... Asi tolik k optimalizaci her na konzole. Kupodivu později na Q6660 a GTX 275 jsem žádné takové problémy neměl a jel jsem ve full HD, takže...

PC CZ   1x   Veškeré moje názory jsou čistě moje, dané životními a herními zkušenostmi, které jsou nepřenositelné. Vím co píšu a proč to píšu. Pokud se vám mé názory nelíbí, tak snad tu najdete blog, který vám bude bližší. Stará dobrá doba paření jako v devadesátkách je beztak pryč.PC CZpc-cz31558    29.4.2016 17:47 PC CZ

Veškeré moje názory jsou čistě moje, dané životními a herními zkušenostmi, které jsou nepřenositelné. Vím co píšu a proč to píšu. Pokud se vám mé názory nelíbí, tak snad tu najdete blog, který vám bude bližší. Stará dobrá doba paření jako v devadesátkách je beztak pryč.

Vojtech1141    Chápete, že on vás chtěl jenom naštvat? A vy ho tady krmíte...Vojtech1141vojtech114138905    29.4.2016 15:34 Vojtech1141

Chápete, že on vás chtěl jenom naštvat? A vy ho tady krmíte...

Bruce Wayne   4x   Bože... Ach - brečím smíchy... Ty to musíš mít v hlavě fakt v nepořádku jaké sračky máš nutkání řešit :-D ... Jsem PCkář i konzolista (konkrétně PS4) a vážně je mi úplně u zadnice na čem hraji... Kolikrát bych byl i radši kdybych vyměnil pár svých PC her za PS4 verzi... Jak PC tak i konzoli hraju s ovladačem na TV a nestěžuji si na nic... I když plánují vylepšenou konzoli tak nás nikdo nenutí si jí kupovat... Buďto si necháme současnou a nebo jí prodáme, něco málo připlatíme a frčíme - žádná věda.
Navíc když se na to podíváš tak PC verze je strašně zanedbávaná platforma - a tedy Multiplatformní hry (a že jich není málo) vznikají na konzoli a pak dojde na port pro PC a pak to kolikrát dopadá přímo katastrofálně. Hlavně takové ty hry co mají přemrštěné nároky na HW a graficky se jim vůbec nepodobají... Vtipné. :-D
"ekvivalent GTX 7850"... Skutečně? není to náhodou Radeon HD7850? Nějaká taková karta co panuje i v mé sestavě? :-D
Bruce Waynebruce-wayne24219
    29.4.2016 11:41
Bruce Wayne

Bože... Ach - brečím smíchy... Ty to musíš mít v hlavě fakt v nepořádku jaké sračky máš nutkání řešit :-D ... Jsem PCkář i konzolista (konkrétně PS4) a vážně je mi úplně u zadnice na čem hraji... Kolikrát bych byl i radši kdybych vyměnil pár svých PC her za PS4 verzi... Jak PC tak i konzoli hraju s ovladačem na TV a nestěžuji si na nic... I když plánují vylepšenou konzoli tak nás nikdo nenutí si jí kupovat... Buďto si necháme současnou a nebo jí prodáme, něco málo připlatíme a frčíme - žádná věda.
Navíc když se na to podíváš tak PC verze je strašně zanedbávaná platforma - a tedy Multiplatformní hry (a že jich není málo) vznikají na konzoli a pak dojde na port pro PC a pak to kolikrát dopadá přímo katastrofálně. Hlavně takové ty hry co mají přemrštěné nároky na HW a graficky se jim vůbec nepodobají... Vtipné. :-D
"ekvivalent GTX 7850"... Skutečně? není to náhodou Radeon HD7850? Nějaká taková karta co panuje i v mé sestavě? :-D

vtap   3x   HOVNO V TRÁVĚ

„Jednou to přijít muselo - a PCčkáři se mohou jen chechtati a strouhati konzolistům mrkvičku. KYŠ KYŠ ! "

No tak dobře. Ty si strouhej mrkvičku a já budu hrát Ratcheta a Clanka, Za týden nebo dva Uncharted 4
Mám za sebou The Last of Us a Gta V jsem dohrál v roce 2013 což byly chvíle kdy Rockstar přemýšlel o tom zda jim PC verze vůbec stojí za to.

„Nyní SONY i Microsoft došli k názoru že HW zastaralost je už neunosná a není trendy - a tak chystají nové revize svých konzolí - sice se nic nevi oficiálně"

Nic nebylo potvrzeno. No a i kdyby tak co. Pokrok nezastavíš. Prostě život jde dál. Tu desítku prostě zaplatíme znovu nebo ne. Jsou horší věci na světě. Například ta epidemie debility a taky že si každý říká a píše co chce. Pak je každý názor vyvrácen a slušní lidé jdou dál a nevšímají si už raději ničeho. Chtěl bys do sváru a dostat někoho do varu.

Tvůj názor má přesně význam hovna v trávě. Právě ho zahlédneš ale ve dni je to jen vteřina. Prostě malá nepříjemnost.

Vysmíváš se Nintendu?

Dobrá. Na to já řeknu Mario, Zelda, Donkey Kong, Metroid, Zelda. Prostě a jednoduše. Desítky milióny kopíí a fanoušků co jsou ochotnými kupci nechají Nintendo žít mnohem déle než by sis přál.

Recyklace říkáš nebo opakované vtipy?

Takový prostě herní průmysl je. Doom počtvrté. Assasins Creedu desítky? Far Cry, Batnan? Elder Scrolly? Srarcraftu 5 a Diabla 3. Zkurvený Valve se svými epizodními podvody u Half Life 2? Poraď mi co bych tak asi na PC našel tak dobrého že bych bez ohledu na spotřebu, ekologii nebo úsporu o kterou mi jde hlavně šel do PC za desítky tisíc?

4K

Full HD mi stačí. Na telce a vleže je mi všechno na háku. Hrát a číst knihy chci v pololeže. Nekomplikovaná zábava - tím pro mne hraní je. Ne nějaký benchmarkový sport. Seru to na to všechno cos tady vyzvracel. Jsem v pohodě a dám si Fifu. Moje konzole je připojená a umí wifi i bluetooth a to mi stačí. Nekomplikuji si život sračkami.

Virtuální realita?

Až to bude tak to bude. Trošku to vychytejte a pak to začněte prodávat. Zatím to jde mimo mne a nejsem na to ani moc zvědavý. Pro mne je důležitý příběh. A ten videoherní začal právě s konzolemi.
vtapvtap20550
    29.4.2016 11:22
vtap

HOVNO V TRÁVĚ

„Jednou to přijít muselo - a PCčkáři se mohou jen chechtati a strouhati konzolistům mrkvičku. KYŠ KYŠ ! "

No tak dobře. Ty si strouhej mrkvičku a já budu hrát Ratcheta a Clanka, Za týden nebo dva Uncharted 4
Mám za sebou The Last of Us a Gta V jsem dohrál v roce 2013 což byly chvíle kdy Rockstar přemýšlel o tom zda jim PC verze vůbec stojí za to.

„Nyní SONY i Microsoft došli k názoru že HW zastaralost je už neunosná a není trendy - a tak chystají nové revize svých konzolí - sice se nic nevi oficiálně"

Nic nebylo potvrzeno. No a i kdyby tak co. Pokrok nezastavíš. Prostě život jde dál. Tu desítku prostě zaplatíme znovu nebo ne. Jsou horší věci na světě. Například ta epidemie debility a taky že si každý říká a píše co chce. Pak je každý názor vyvrácen a slušní lidé jdou dál a nevšímají si už raději ničeho. Chtěl bys do sváru a dostat někoho do varu.

Tvůj názor má přesně význam hovna v trávě. Právě ho zahlédneš ale ve dni je to jen vteřina. Prostě malá nepříjemnost.

Vysmíváš se Nintendu?

Dobrá. Na to já řeknu Mario, Zelda, Donkey Kong, Metroid, Zelda. Prostě a jednoduše. Desítky milióny kopíí a fanoušků co jsou ochotnými kupci nechají Nintendo žít mnohem déle než by sis přál.

Recyklace říkáš nebo opakované vtipy?

Takový prostě herní průmysl je. Doom počtvrté. Assasins Creedu desítky? Far Cry, Batnan? Elder Scrolly? Srarcraftu 5 a Diabla 3. Zkurvený Valve se svými epizodními podvody u Half Life 2? Poraď mi co bych tak asi na PC našel tak dobrého že bych bez ohledu na spotřebu, ekologii nebo úsporu o kterou mi jde hlavně šel do PC za desítky tisíc?

4K

Full HD mi stačí. Na telce a vleže je mi všechno na háku. Hrát a číst knihy chci v pololeže. Nekomplikovaná zábava - tím pro mne hraní je. Ne nějaký benchmarkový sport. Seru to na to všechno cos tady vyzvracel. Jsem v pohodě a dám si Fifu. Moje konzole je připojená a umí wifi i bluetooth a to mi stačí. Nekomplikuji si život sračkami.

Virtuální realita?

Až to bude tak to bude. Trošku to vychytejte a pak to začněte prodávat. Zatím to jde mimo mne a nejsem na to ani moc zvědavý. Pro mne je důležitý příběh. A ten videoherní začal právě s konzolemi.

mory2007   3x   Taky ty máš dobré iq tykve :-D :-D 390 na minimální požadavky s ústupky jo? A jakými prosímtě... 390 je dostatečná na FullHD hraní a v klidu si s ní člověk zahraje na 2K... Dál si tam sám s*reš hlavu hláškou, že konzolisti musí vyměnit celou konzoli... musí. . ale za cenu co ty vyměníš jen grafiku, takže vzhledem k ceně nadupaného pc vezmeme 30-40k máš 3-4 konzole :-Dmory2007mory200735922    29.4.2016 08:58 mory2007

Taky ty máš dobré iq tykve :-D :-D 390 na minimální požadavky s ústupky jo? A jakými prosímtě... 390 je dostatečná na FullHD hraní a v klidu si s ní člověk zahraje na 2K... Dál si tam sám s*reš hlavu hláškou, že konzolisti musí vyměnit celou konzoli... musí. . ale za cenu co ty vyměníš jen grafiku, takže vzhledem k ceně nadupaného pc vezmeme 30-40k máš 3-4 konzole :-D

ChiLLi_Master   7x   Chci jenom říct, že Ratchet byl skvělej. Těším se na Uncharted 4, Horizon: Zero Dawn a blízkém budoucnu The Last of Us 2 :-)ChiLLi_Masterchilli_master4260    29.4.2016 08:47 ChiLLi_Master

Chci jenom říct, že Ratchet byl skvělej. Těším se na Uncharted 4, Horizon: Zero Dawn a blízkém budoucnu The Last of Us 2 :-)

stuntman   5x   Ty neprilievaš benzín do ohňa, ale rovno nitroglycerín s vysokou podporou nitrotoluenu. . :lala: :-D :-D :-D :-Dstuntmanstuntman8196    29.4.2016 02:02 stuntman

Ty neprilievaš benzín do ohňa, ale rovno nitroglycerín s vysokou podporou nitrotoluenu. . :lala: :-D :-D :-D :-D